november 1, 2016 van WetNose in onderhoud, optimalisatie 0 reacties 1453

Wij krijgen steeds vaker de vraag of we ook websites van andere webdesigners optimaliseren. Men had nog wel gekozen voor een bureau met een Google Partner badge… We kunnen de verleiding niet weerstaan uit te leggen wat de Google Partner badge is en welke garantie een Google Partner badge geeft en welke niet.

Google Partners is de naam van het programma dat Google heeft opgezet voor bureaus en online marketing professionals zoals WetNose. Het Google Partners programma is bedoeld voor bedrijven die zich hebben gespecialiseerd in zoekmachineoptimalisatie (SEO), zoekmachinemarketing (SEM), webdesign en ontwikkeling, online adverteren en algemene marketing. Door lid te worden van Google Partners kom je in aanmerking voor promotieaanbiedingen van Google AdWords. Daarnaast krijg je rechtstreeks van Google informatie over de branche, nieuwe marketing insights en case studies. Ook kun je als één van de eersten nieuwe producten en functies testen.

Iedereen kan lid worden van Google Partners! Dat zijn wij natuurlijk ook. Alleen, pas als je gecertificeerd wordt door Google mag je ook de Google Partner Badge gebruiken. Om gecertificeerd te worden moet je aan de volgende vereisten voldoen:

  • Maak een Partners-bedrijfsprofiel zodat we de benodigde informatie hebben om uw bedrijf weer te geven op Google Partner Search.
  • Laat u certificeren voor AdWords om te laten zien dat u en uw collega’s een gedegen kennis van AdWords hebben.
  • Implementeer de aanbevolen praktische tips in uw klantaccounts om aan te tonen dat u de AdWords-prestaties hiervan maximaliseert.
  • Voldoe aan de uitgavenvereiste, U heeft in de afgelopen 90 dagen in totaal ten minste $10.000 uitgegeven aan AdWords-advertenties.

En daarom… Hebben we geen Partner badge en ziet het er ook niet naar uit dat we er voor gaan, onze focus ligt niet op het verkopen van $10.000 aan advertenties per afgelopen 90 dagen. Sterker… onze hele formule Ontwerp, Ontwikkeling, Optimalisatie en Onderhoud, is er juist op gebaseerd te voorkomen dat onze relaties moeten investeren in advertenties om goed gevonden te worden.

Beter scoren zonder adverteren? Neem gerust contact op!