Eind 2014 introduceerde Google het label “voor mobiel” bij de zoekresultaten op een smartphone. Dit laat een bezoeker zien of die een mobielvriendelijke website gaat bezoeken. April 2015 begon Google met het bevoordelen van mobielvriendelijke websites (Mobilegeddon) en in 2016 zullen we merken dat het Google menens is en zien dat responsive alleen ook niet meer genoeg is om goed te scoren. Lees verder
Met het eind van het jaar in zicht weten we ook wat de webdesign trends (achter de schermen) voor het komende jaar gaan worden. In 2015 zijn er op het gebied van zoekmachine optimalisatie al wat verschuivingen ingezet die in 2016 nog bepalender gaan worden voor jouw positie in Google. Wat gaat er veranderen en wat heeft meer aandacht nodig om goed te scoren in Google. Lees verder
Google heeft deze week de nieuwe Google Plus geïntroduceerd met zowel wat wijzigingen voor als vooral achter de schermen. De nieuwe Google Plus is technisch superieur aan alle andere sociale netwerken en de gelukkigste gebruikers zijn degenen die zich met anderen rond gemeenschappelijke interesses en passies verbinden. Wat kan Google plus voor jou betekenen? Lees verder
Scoort jouw website onvoldoende, dan kun je dit compenseren met AdWords, het online advertentieprogramma van Google. Wij doen er alles aan om te voorkomen dat onze relaties AdWords moeten gaan gebruiken, op 1 uitzondering na: Dierenopvangcentrum Enschede gefeliciteerd met $10.000 Ad Grants advertentietegoed… Per maand! Lees verder
Social media is een belangrijk onderdeel van een webdesign project bij WetNose. We richten de pagina’s in conform de huisstijl, zorgen dat alles van en naar de website gekoppeld wordt, goed vindbaar is voor (de search spider van) Google en dat berichten eenvoudig te delen zijn vanaf de website. Hoe gebruik je vervolgens social media om hoger te scoren in Google. Lees verder