Skin & Feet

februari 1, 2018 van WetNose 0 reacties 171

het verhaal

Schoonheidssalon Skin & Feet uit Rhenen, is via via bij ons terecht gekomen en had 2 jaar geleden in-house een website gebouwd. Er stond een representatieve website maar komen er nu achter dat alleen dat niet genoeg is. Met een nieuw Mobile First design aansluitend op een duidelijke online strategie, willen ze nu op andere zoektermen gevonden worden in Google en een nieuw publiek naar de salon krijgen.

het project

De doelgroep van Skin & Feet zoekt mobiel naar producten en diensten. De website is dan ook Mobile First van ontwerp tot en met optimalisatie. De website informeert en biedt de mogelijkheid om online een afspraak te maken. De website is meer mobiel en minder desktop, in Google is het meer Skin en minder Feet, op social media meer video en minder Twitter. Kwestie van tijd tot een ander publiek reageert.

ProKinesis Podotherapie

januari 1, 2018 van WetNose 0 reacties 1138

het verhaal

ProKinesis Podotherapie uit Enschede kwam een half jaar geleden bij ons met het verzoek hun website te boosten in Google. We hebben een SEO, blog en social media stratgeie bedacht waar een nieuw webdesign onderdeel van was en daar is het nu een goed moment voor. De opdracht, maak een website strak, jong, dynamisch en modern gericht op een specifieke doelgroep en minimaal zo goed scorend als de oude.

het traject

Exact voor B2C bedrijven, Mobile First! De nieuwe (https) website is dan ook kort, krachtig en intuïtief in gebruik. Alles is zo ontworpen en ontwikkeld dat vooral de mobiele bezoeker een fijne gebruikerservaring heeft. Alles is gebasseerd op een spiksplinternieuwe huisstijl en kleurenthema. De blogoptie is super uitgebreid en blogs zijn mobiel razendsnel beschikbaar als Mobile Accelerated Pages.


het verhaal

Champagne in the Morning, een brand van Selwyn Senatori is via bemerkt.nl die zelf met deadlines zat, bij ons terecht gekomen voor een webshop met de eerste 3 items uit de collectie die offline verkrijgbaar is in Hudson's Bay. De opdracht: maak een webshop, stijlvol, uniek, passend bij de brand en doelgroep, met de mogelijkheid om in de toekomst eventueel uit te breiden met items en functies.

het traject

We hebben 100% vrijheid en vertrouwen gehad om iets moois neer te zetten en hadden hiervoor geweldig fotmateriaal ter beschikking. Mede hierdoor is het gelukt om een "volle" webshop neer te zetten met slechts 3 producten. De webshop is klaar voor allerlei uitbreidingen tot een instagram webshop toe. De webshop is gemaakt met WordPress icm WooCommerce en een handjevol plugins.

Kosie food & drinks

november 1, 2017 van WetNose 0 reacties 1257

het verhaal

Kosie food & drinks uit Enschede heeft ons gevonden in Google. Ze waren op zoek naar een webdesign bureau die met net zo veel passie kwaliteit nastreven als zij met hun producten doen. Ze wilden geen website met foto's van borden eten maar een mobile first website, kort en krachtig, strak, modern en... verassend zoals hun menu's. Regionaal rambam in Google en social media is vanzelfsprekend.

het traject

Bij Kosie draait het om het cosy gevoel en de puurheid en kwalitet van hun ingrediënten. Dat zien we dan ook terug als fotografie thema op de website en kunnen we eenvoudig per seizoen aanpassen. Door de mobile-first-eenvoud van de website is die niet alleen makkelijk lees en navigeerbaar op mobiel maar ook makkelijk te onderhouden. De blog, social media en SEO strategie is tevens eenvoudig en doeltreffend.


het verhaal

Zeepziederij Zaanse Schans is via 2 tevreden klanten in Enschede terecht gekomen voor een webshop voor hun ambachtelijk gemaakte zepen. In eerste instantie in 2 talen en willen wereldwijd gaan verzenden. Ze willen kunnen bloggen en zelf eenvoudig producten kunnen aanpassen. Qua design moest de webshop een klassieke, natuurlijke maar tegelijk geen oubollige uistraling krijgen.

het traject

Ook deze meertalige webshop is gemaakt in WordPress icm WooCommerce. We hebben gekozen voor een cleane en eenvoudige basis zowel in gebruik als in onderhoud. Met fotografie kunnen we eenvoudig alle kanten op en de wbeshop per seizoen de juiste mood geven. De webshop is gekoppeld met PostNL en wereldwijde verzendkosten worden automatisch berekend per bestelling.

De Schuur

september 1, 2017 van WetNose 0 reacties 1337

het verhaal

Het Schuurtje stoffenhandel uit Enschede had ons gevonden via Google. Ze waren op zoek naar een huisstijl bij hun nieuwe naam De Schuur. De opdracht, maak een logo zonder schuurtje, een eenvoudig te bedienen en te onderhouden website en help ons met het maken van een social media strategie. De huisstijl moest een industriële uitstraling krijgen, clean en strak, zonder al te veel poespas.

het traject

We zijn begonnen met het bepalen van een kleurenthema, vervolgens zijn we aan de slag gegaan met het logo en hebben we bepaald welke stijl website het beste bij de wensen en de nieuwe identiteit past. De website is informatief bedoeld en om hun assortiment te tonen, de nadruk ligt op de foto's. Met de blogoptie houden ze hun vaste klanten op de hoogte via diverse social media platformen bereiken ze nieuw publiek.

Koihuis

augustus 1, 2017 van WetNose 0 reacties 624

het verhaal

Koihuis is een nieuwe online ondernemer en was op zoek naar branding, een webshop voor hun koi en vijver producten, SEO, een online marketing strategie en een flexibele partij waarmee ze het onderhoud kunnen verdelen. De webshop mocht niet iets klassieks worden, moest uniek zijn maar tegeljk wel vanzelfsprekend en intuïtief in gebruik. Zowel voor als achter de schermen.

het traject

De webshop is gemaakt in WordPress icm WooCommerce en volledig geintegreerd met MailChimp voor nieuwsbrieven wat onderdeel is van de blog en social media strategie. Alles is intuïtief in gebruik en eenvoudig te onderhouden. De webshop zit vol met allerlei eCommerce features die de webshop uniek maken."Vanzelfsprekend" zijn ook webshops volledig responsive.

Azukari

juli 1, 2017 van WetNose 0 reacties 1068

het verhaal

Azukari, die de zorg voor een Koi van je overneemt. is op aanbeveling bij ons terecht gekomen. Ze waren op zoek naar een huisstijl en website. Informatief voor iedereen met inlogpagina's waar klanten allerlei foto en video over de voortgang van hun koi kunnen terug vinden, tot het moment dat ze de "pound" verlaten. Qua design wist Azukari exact wat ze wilden en wij exact hoe we het moesten maken.

het traject

We zijn begonnen met het bepalen van een huisstijl, waarbij (kleuren) thema Japan voor de hand liggend was en hebben dit doorgetrokken naar de website. Azukari wilde graag onze demo website, vertaald naar hun situatie. Zowel voor als achter het inlogscherm, waar alleen klanten toegang tot hebben, is de opmaak minimaal, overzichtelijk en intuïtief in gebruik, de site bevat alle standaard functionaliteiten.

APK Lanjouw

juni 1, 2017 van WetNose 0 reacties 580

het verhaal

APK Lanjouw uit Enschede kwam eigenlijk niet bij ons maar wij bij hem terecht. Ze hebben ons fantastisch geholpen en wij wilden hun fantastisch terug helpen. APK Lanjouw had nog een niet responsive website waarvan de houdbaarheidsdatum al even geleden was vervallen. Met de opdracht jullie weten het beste wat mooi en goed is zijn we aan de slag gegaan. Uiteraard wilt Lanjouw hoog scoren in Google.

het traject

Met een logo in onze handen zijn we begonnen een kleurenthema te bepalen. We hebben gekozen voor een klassieke website waar ze weer even mee vooruit kunnen. Voor de zoekmachineoptimalisatie hebben we gekozen voor een pagina waar APK Lanjouw eenvoudige onderhoudtips kan geven, deze kan hij vervolgens delen in social media en bezoekers blijven trekken naar zijn website.