Breukers Vuurwerk

juni 4, 2018 van WetNose 0 reacties 310

het verhaal

Breukers Vuurwerk Enschede, was voor aanstaand oud en nieuw op zoek naar een eigen webshop ipv een standaard dealer pagina op de website van een ander. Breukers wilde een moderne webshop met alle moderne functionaliteiten en mogelijkheden in een layout die jong en oud aanspreekt. Verder moest er een blog en social media strategie komen en moest de webshop eind van het jaar scoren in Google.

het project

We hebben een volledig nieuwe online identieit gemaakt. Een nieuwe huisstijl, kleurenthema, logo en hebben deze doorgetrokken naar de webshop en social media. Ook techniek en functionaliteiten hebben we flink gemoderniseerd want ook webshops bouwen we MobileFirst. We hebben nog een paar maanden om de website bovenaan te krijgen en de eerste signalen zien er al goed uit.


het verhaal

Wijkraad Eschmarke Zuid kwam via een tevreden klant bij ons terecht. Online identiteit en online reputatie waren beide aan verfrissing toe met genoeg thema's voor handen. De website moest vanzelfsprekend in gebruik zijn en duidelijk, kort en krachtig informeren over alles wat er speelt in de wijk en het moest voor de bewonersde de mogelijkheid hebben makkelijk, actief betrokken te raken bij de vraagstukken in de wijk.

het project

Als thema hebben we gekozen voor de bij, wat verwijst naar de bijenstal in Eschmarke Zuid. Verder kunnen we er in woord en beeld, zowel online als offline veel kanten mee op. De website is klassiek maar MobileFirst en alle activiteiten, nieuws en vraagtsukken uit de wijk zijn er op te vinden, informatief voor alle bezoekers en interactief voor de bewoners. Verder is er een blog en social media strategie bepaald.


het verhaal

Van Der Meulen & Co kwam via een tevreden klant bij ons, was niet op zoek naar een website maar meer een online CV waarbij SEO geen enkele rol speelt. Belangrijk was, kort, krachtig en informatief in vooral een uniek ontwerp. Zo modern als de IT branche is, waarin Van Der Meulen & Co is, zo klassiek en classic moesten de huisstijl en website worden.

het project

Het kleurenthema is greyscale en in het logo zitten 4 fonts maar is vooral gebasseerd op Times New Roman, klassieker word het niet. Omdat we los mochten op exclusief ontwerp hebben gekozen voor een One Page Scroll website. Ook deze is MobileFirst maar op een hoe groter scherm je hem bekijkt, hoe meer informatie je krijgt met onderscheid in mobiel, tablet, klein scherm, groot scherm.


het verhaal

ProKinesis Podotherapie uit Enschede kwam een half jaar geleden bij ons met het verzoek hun website te boosten in Google. We hebben een SEO, blog en social media stratgeie bedacht waar een nieuw webdesign onderdeel van was en daar is het nu een goed moment voor. De opdracht, maak een website strak, jong, dynamisch en modern gericht op een specifieke doelgroep en minimaal zo goed scorend als de oude.

het traject

Exact voor B2C bedrijven, Mobile First! De nieuwe (https) website is dan ook kort, krachtig en intuïtief in gebruik. Alles is zo ontworpen en ontwikkeld dat vooral de mobiele bezoeker een fijne gebruikerservaring heeft. Alles is gebasseerd op een spiksplinternieuwe huisstijl en kleurenthema. De blogoptie is super uitgebreid en blogs zijn mobiel razendsnel beschikbaar als Mobile Accelerated Pages.

Octagon Parts

mei 1, 2018 van WetNose 0 reacties 662

het verhaal

Octagon Parts is op aanbeveling bij ons terecht gekomen. Ze waren op zoek naar een webshop voor auto onderdelen voor klassieke Engelse auto's die moest kunnen uitgroeien tot een webshop met 49.000 producten. Het is vooral de desktop generatie die in de klassieke auto's zitten maar de website moest zeker zo mobielvriendelijk mogelijk worden voor een jongere doelgroep die in opkomst is.

het project

Ook voor webshops met dit aantal producten gebruiken we gewoon WordPress icm WooCommerce en integreren we eventueel met ERP software, POS etc. We hebben gekozen om te winkelen op type auto. door selecties te maken kom je uiteindelijk in de juiste categorie. Wanneer een categorie te vol word is er eenvoudig een sub toe te voegen en zo stapje voor stapje uit te breiden.

Van oud naar cloud

april 1, 2018 van WetNose 0 reacties 483

het verhaal

Van oud naar cloud is via een tevreden klant bij ons terecht gekomen. De opdracht was, maak een website die alles verteld over ERP in de cloud in het algemeen en de bedrijfssoftware van Uniconta in het bijzonder die in vergelijkingen op alle fronten software als Exact en Afas heeft verslagen. Trefwoorden, modern, unieke features, vanzelfsprekend en vooral mobile first.

het project

We konden niet kiezen dus is het een 12 kleurig logo geworden. Hier hebben we nog wat kleuren aan toegevoegd op de website en toch hebben we alles superstrak, clean en rustig weten te houden. Veel informatie op de website met een aantal maatwerk features en een kosten calculator. De website oogt op desktop als een normale rsponsive website maar op mobiel is die duidelijk MobileFirst.